sobota, 22 kwietnia 2017

Wielka Wymiana Książkowa

Ruszyła kolejna edycja Wielkiej Wymiany Książek. Akcja stworzona przez Magdę z Save the Magic Moments i współorganizowana przez Ewelinę Mierzwińską. Celem akcji jest danie przeczytanym książkom szansy na nowy dom u innego czytelnika. 

Zasady
Poniżej wypisałam książki które mam na wymianę. Jeżeli zainteresowała cię jakaś pozycja, daj znać w komentarzu i podaj jakie książki masz na wymianę. Może znajdę coś dla siebie. Zajrzyj na strony organizatorek, tam są linki do innych blogów biorących udział w akcji. Pierwszeństwo mają osoby, które są chętne na wymianę. Sprzedaż będzie możliwa po zakończeniu akcji czyli 2 maja. Szczegóły wymiany lub sprzedaży będziemy dogrywać mailowo. Mój adres kejtiss@gmail.com. Książki wysyłam przesyłkami poleconymi. Możemy też umówić się na odbiór osobisty w Warszawie. Na życzenie mogę wysłać więcej zdjęć.

Moje książki

- po angielsku
 1. Girls' night out by Jennifer Worick - stan dobry

2. Toast by Nigel Slater - stan dobry -> wymieniona z Jolą z Make Life Tasty

- kulinarne
 3. zestaw Szybko i Smacznie - stan bardzo dobry

4. Nowoczesna dietetyczna książka kucharska - stan bardzo dobry

- podróże

5. przewodnik po Austrii - stan bardzo dobry

- seria Babylon
6. Fashion Babylon - stan dobry
7. Hotel Babylon - stan dobry
8. Szpital Babylon - stan dobry
9. Plaża Babylon - stan dobry

- literatura różna
10. Opactwo Northanger by Jane Austen - stan dobry -> wymieniona z Ewą Popielarz

11. Wielbiciel by Charlotte Link - stan dobry, wydanie kieszonkowe -> wymieniona z Natalią z Mommy reading

12. Zwierz w łóżku by Dorota Sumińska - stan bardzo dobry -> wymieniona z Pierwszą Damą

13. Second Hand by Joanna Fabicka - stan dobry, wydanie kieszonkowe -> wymieniona z Asią z Króliczka doświadczalnego
14. Kochanka by Sara Poole - stan dobry, wydanie kieszonkowe

15. Żony astronautów by Lily Koppel - stan dobry - > wymieniona z Marheri Crafts

16. Wieczna księżniczka by Philippa Gregory - stan dobry -> wymieniona z Zaksiążkowana

13 komentarzy:

  1. Cześć! Interesowałoby Cię coś może za "Wieczną księżniczkę"? :)
    Postu jeszcze nie dodałam, ale na wymianę mam te książki:
    - "Moje serce i inne czarne dziury" - Jasmine Warga
    - "Książę mgły" - Carlos Ruiz Zafón
    - "Gildia magów" - Trudi Canavan (wydanie kieszonkowe)
    - "Długi mars" - Terry Pratchett, Stephen Baxter
    - "Mofongo" - Cecilia Samartin
    - "Mroczny rycerz" - Dennis O'Neil
    - "Kakrachan" - Olis Nari Lang
    - "Kod Królów" - Pierdomenico Baccalario
    Ewentualnie "Karuzela uczuć" Jodi Picoult jak przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Może za "Długi mars" - Terry Pratchett, Stephen Baxter ?

      Usuń
    2. Okej :) Chcesz jakieś dodatkowe zdjęcia? Napisać na maila?

      Usuń
    3. Super. Napisz mi maila (kejtiss@gmail.com) i podeślij jakieś zdjęcie :)

      Usuń
  2. Coś ode mnie za "Żony astronautów"?

    https://www.instagram.com/p/BTLkZIRABcD/

    https://www.instagram.com/p/BTLkfk7g6vb/

    https://www.instagram.com/p/BTLkmzkAKQM/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie "Kocham Nowy Jork". Napisz do mnie maila: kejtiss@gmail.com

      Usuń
  3. "Second Hand" za coś ode mnie? :)
    http://jakoturystka.pl/2017/04/22/wielka-wymiana-ksiazkowa-2017-czyli-przeczytaj-i-podaj-dalej/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też biorę udział w książkowej wymianie, ale pomimo tego, że nic dla siebie nie znalazłam, to jednak zaciekawiło mnie u Ciebie coś innego - Twoje filcowe prace! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, czy znajdziesz coś u mnie za Wielbiciela?

    "Dopóki starczy światła" A. Christie - stan bardzo dobry
    "Kuchnia polska" E. Adamska - stan bardzo dobry
    "Niewiarygodne przygody Marka Piegusa" E. Niziurski - stan dobry
    "Pacyfik, dnia..." Z. Jankowski - stan dobry
    "Szatan z siódmej klasy" K. Makuszyński - stan dobry
    "Wielka, większa, największa" J. Broszkiewicz - stan dobry
    "Wymarzony przyjaciel" M. Sandemo - stan dobry

    OdpowiedzUsuń