poniedziałek, 1 grudnia 2014

Kalendarz adwentowy / Advent calendar

Ponieważ zawsze chciałam mieć kalendarz adwentowy, w tym roku postanowiłam zrobić go sama. Przeszukałam internet wzdłuż i wszesz w poszukiwaniu inspiracji. Ostatecznie postanowiłam uszyć go sama. Myślałam, że będzie trudniej, ale wcale nie było tak ciężko. Kalendarz jest szeroki na 26,5 cm i wysoki na 63,5 cm, co czyni go największym moim filcowym projektem. 
Jest to mój pierwszy kalendarz adwentowy, więc postawiłam na tradycyjne słodkie wypełnienie.






Kilka moich ulubionych kieszonek / My favourite pockets





Wypełniony kalendarz przybrał trochę na wadze :) / Filled calendar is a little bit heavier :)





4 komentarze:

  1. super Ci wyszedł i jaki kolorowy jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! chciałam, żeby każda kieszonka była inna :)

      Usuń
  2. O kurczę, normalnie projekt wagi ciężkiej :D

    OdpowiedzUsuń