piątek, 20 stycznia 2017

Jak zrobić czyli DIY kalendarzyki / DIY calendars

Znacie Pinterest? Dla mnie to straszna pułapka. Mogłabym godzinami przeglądać jego zawartość i nie mieć dość. Ostatnio znowu odważyłam się wejść i znalazłam cudne kalendarzyki do druku. Oczywiście wydrukowałam i stworzyłam wersję damską i męską. Zrobienie takich kalendarzyków to dosłownie 5 minut roboty, a potrzebne materiały ma każdy w domu. 

Pliki pobrałam tu i tu

Do zrobienia kalendarzyków potrzebujemy: nożyczki lub nożyk, klej w taśmie lub zwykły klej, ozdobny papier na tło, karton lub sztywny papier na podstawę, zszywacz.

Jak zrobić?
1. Drukujemy kalendarz w wybranym rozmiarze (ja drukowałam 4 miesiące na jednej stronie A4).
2. Z kolorowego papieru wycinamy prostokąt trochę większy niż kartki kalendarza, to będzie tło. 
3. Ze sztywnego kartonu wycinamy długi prostokąt (długość: 2 x tło + podstawa). Prostokąt składamy na pół (połówka ma być tego samego rozmiaru co papier na tło) i zaginamy końce na podstawę. 
4. Do kolorowego tła przyczepiamy zszywaczem cały kalendarz, a następnie przyklejamy do kartonu. I kalendarz gotowy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz