piątek, 24 stycznia 2014

Jak zrobić serce z falbanką


Jakiś czas temu stałam się posiadaczką sporej ilości lekko błyszczącej tasiemko-falbanki (nie wiem jak się powinno ją fachowo nazwać). Zaryzykowałam i dodała ją do mojego serca z falbanką. Efekt i pierwszy "Jak to zrobić" poniżej. 





Materiały potrzebne do zrobienia serca:


Krok 1. Na jednym sercu przyszywamy łatkę trzymającą agrafkę. To będzie tył broszki.


Krok 2. Składamy przednią (czysta) i tylną (z agrafką) warstwę serca, pomiędzy wkładamy wypełnienie, dodajemy falbankę i zszywamy.


Krok 3. Gotowe!



4 komentarze:

  1. Urocze :) Ja mam mnóstwo takich tasiemek (i w sumie nie są mi potrzebne, bo nie szyję:/)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie na candy (:
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie, już się zapisała.
      Ja chętnie przyjmuję wszelkiego rodzaju przydasie :)

      Usuń
  2. Piękne serduszko ! Bardzo starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń