czwartek, 30 lipca 2015

Zakładki z balonikami / Bookmarks with balloons

Po mamie dostałam gen mola książkowego. Odkąd dojeżdżam trochę dalej do pracy czytam znacznie więcej. Nie uznaje zaginania kartek do zaznaczania gdzie skończyłam czytać, ani nie zapamiętuje numeru strony. Do czytnika jakoś nie mogę się przekonać. Zostaje tradycyjna wersja papierowa plus zakładka. Wyzwanie Paper Concept zainspirowało mnie do zrobienia filcowych zakładek. Kiedyś już zrobiłam zakładki z koronkami, a teraz wybrałam baloniki z kokardkami.










Zakładkę zrobiłam na wyzwanie Paper Concept

6 komentarzy:

  1. Zaginanie kartek to zbrodnia, tak zostałam wychowana :D Świetne zakładki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam, że tylko ja nie lubię zagiętych kartek:)

      Usuń
  2. Uwielbiam filcowe zakładki, są znacznie praktyczniejsze niż papierowe. Twoje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze i bardzo praktyczne zakładki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń